Honduras - Project management and fundraising Advisor
Oxfam-Quebec
- Honduras
- Permanente
- Tiempo completo
- Support partner organizations in developing their capacities to formulate project proposals;
- Develop activities and define lines of intervention based on the identified needs of partner organizations in this field;
- Identify opportunities and articulate actions to be taken in terms of project fundraising, in collaboration with the in-country team and partner organizations;
- Implement tools and build skills among partner organizations in terms of project fundraising.
- Be a Canadian citizen or have permanent resident status in Canada;
- Have university degree in economics, international development, projects management or any other relevant field;
- Have a minimum of 2 years of relevant experience to the mandate;
- Be Fluent in Spanish, spoken and written (required);
- You must be proficient in the Office suite.
- Monthly allowance for living expenses;
- Monthly housing allowance;
- Round trip flight with 2 checked luggage;
- 200$ CAD for additional luggage;
- Advantageous medical insurance;
- A volunteer support program during your mandate and up to two months after the end of your mandate;
- 20 days of vacation and other holidays;
- Access to various training courses (E-Learning, etc.);
- A rewarding experience with a well-known and recognized organization.
- Apoyar a las organizaciones socias en el desarrollo de sus capacidades para formular propuestas de proyectos;
- Desarrollar actividades y definir líneas de intervención basadas en las necesidades identificadas de las organizaciones socias en este ámbito;
- Identificar oportunidades y articular acciones a emprender en la captación de fundos para los proyectos, en colaboración con el equipo de la oficina-país y las organizaciones socias;
- Implementar herramientas y desarrollar competencias entre las organizaciones socias en términos de captación de fundos para los proyectos.
- Ser ciudadano.a canadiense o tener la condición de residente permanente en Canadá;
- Tener un títuló universitario en economia, desarrollo internacional, gestion de proyectos o cualquier otro campo pertinente;
- Tener al menos 2 años de experiencia relacionada con el mandato;
- Poseer el dominio del español hablado y escrito (obligatorio);
- Poseer el dominio de Microsoft Office.
- Una asignación de subsistencia mensual para gastos de base;
- Una asignación de vivienda mensual;
- Billete de avión ida y vuelta con 2 maletas en bodega;
- 200$ CAD por equipaje adicional;
- Seguro médico ventajoso;
- Un programa de apoyo durante su mandato y hasta dos meses después del fin de su mandato;
- 20 días de vacaciones y otros días no laborables;
- Acceso a diversos cursos de formación (E-Learning, etc.);
- Una experiencia enriquecedora en una organización prestigiosa y reconocida.
ReliefWeb